[535-516] [515-496] [495-476] [475-456] [455-436] [435-416] [415-396] [395-376] [375-356] [355-336] [335-316] [315-296] [295-276] [275-256] [255-236] [235-216] [215-196] [195-176] [175-156] [155-136] [135-116] [115-96] [95-76] [75-56] [55-36] [35-16] [15-1]
Jó szervezésű, pörgős futam volt, erős mezőnnyel sok autóval. Nekem mondjuk a pálya vonalvezetése kissé egysíkúnak tűnt, dehát izlések és pofonok...
összességében gratula a szervezőknek, résztvevőknek...
2012.05.27 21:20 Csuri
Sziasztok!
Mindenkinek köszönöm, hogy eljött és emelte a mai rendezvény színvonalát! Remélem jól éreztétek magatokat?!!
Köszönet a NEVEZŐKNEK a fegyelmezett jó versenyzést és a RENDEZŐKNEK a kitartó és odaadó munkát!
|
Sportbaráti Üdvözlettel: Csuri |
|
Gyermeknapi baleset-megelőzési nyíltnap és Veszprém Szlalom LoCarGo kupa képekben!
|
Sziasztok!
Mindenkinek köszönöm, hogy eljött és emelte a mai rendezvény színvonalát! Remélem jól éreztétek magatokat?!!
Köszönet a NEVEZŐKNEK a fegyelmezett jó versenyzést és a RENDEZŐKNEK a kitartó és odaadó munkát!
|
Sportbaráti Üdvözlettel: Csuri |
|
A versenykiírást 2007 óta alkítottuk, hogy minél jobban lefedjen mindent és mindenkinek érthető legyen de megfelelni mindenkinek nagyon nehéz.
A lényeg, hogy egy jót versenyezhessünk és jólérezzük magunkat.
|
A T kategóriában is lehet plexi ablak mert sokan évek óta az oszakban is úgy mennek. De a DRASZTIKUS könnyités az már Proto!
|
Én is! Remélem érthető amit leírtunk...
|
"„P” kategória:
Proto azaz prototípusok, nagyon könnyített karosszériával (plexi ablakokkal stb…) rendelkező autók "
ezen nincs mit átsiklani...pont azt magyarázom hogy a 2 dolog eléggé üti egymást.
Amugy kurvára nem fontos a dolog nekem , eddig is mindenhol egy kategóriában mentek a plexis és üveges autók (extrémen , bakonyszentlászlón stb is)nem is volt gondom ezzel, azért is szúrt szemet a dolog a proto kategória kiirásában.
|
Én értem de a Zoza nem érti neki próbáltam elmagyarázni
|
És mindketten átsiklottatok az első mondaton: Karosszéria: Csavarozott karosszériaelemek, ablakok (kivéve első szélvédő) anyaga változtatható.
Tehát a plexi ablak még megengedett, (kivétel szélvédő) de ha vágva van a kaszniból, (tengelytáv csökkentés stb...) vagy drasztikus a sujcsökkentés, például minden elem carbon akkor Proto!
Így értelmezhető?
Üdv Csuri
|
rossz a megfogalmazás azt kelett volna beirni hogy :
A kocsiszekrény a lecsavarozható elemein kívüli az autó vázszerkezetén végrehajtott súlycsökkentés tengelytávrövidítés stb tartozik a Proto kategóriába
|
hát mivel a tied is plexis megértelek...
amugy leszarom, de azért mégegszer idecopyzom
„P” kategória:
Proto azaz prototípusok, nagyon könnyített karosszériával (plexi ablakokkal stb…) rendelkező autók
T kategoria:Fix karosszéria rész átalakítás csak abban az esetben engedélyezett, ha nem jár súlycsökkentéssel
hát a plexi pont hogy súlycsokkentéssel jár...De nem érdekel, akkor megyek csúszkálni, az órát meg leszarom...
2012.05.26 19:10 Köpci „
Hát Zoza szerintem a plexi nem kikötés ahhoz hogy proto legyen a kocsi
T kategoria:
Karosszéria: Csavarozott karosszériaelemek, ablakok (kivéve első szélvédő) anyaga változtatható. Fix karosszéria rész átalakítás csak abban az esetben engedélyezett, ha nem jár súlycsökkentéssel (pl.: Kadett GSI hátsó sárvédő ív felvágva, hogy a nagyobb kerék elférjen engedélyezett, ha nem műanyagból pótolják az átalakított részt). Amennyiben a vezető felőli ajtó váza könnyített, és az autóban nincs bukócső, akkor oldalmerevítés beépítése kötelező (oldalmerevítés az ajtóban vagy a karosszériában).
ez a lényeg a leirásban ...
|
Hát Zoza szerintem a plexi nem kikötés ahhoz hogy proto legyen a kocsi
T kategoria:
Karosszéria: Csavarozott karosszériaelemek, ablakok (kivéve első szélvédő) anyaga változtatható. Fix karosszéria rész átalakítás csak abban az esetben engedélyezett, ha nem jár súlycsökkentéssel (pl.: Kadett GSI hátsó sárvédő ív felvágva, hogy a nagyobb kerék elférjen engedélyezett, ha nem műanyagból pótolják az átalakított részt). Amennyiben a vezető felőli ajtó váza könnyített, és az autóban nincs bukócső, akkor oldalmerevítés beépítése kötelező (oldalmerevítés az ajtóban vagy a karosszériában).
ez a lényeg a leirásban ...
|
persze minden oké. akkor holnap ezek szerint a protoban indulnak a plexis autók...
2012.05.26 16:37 Csuri „
Akkor rátaláltál és minden ok!
|
Akkor rátaláltál és minden ok!
|
T kategoria:
Karosszéria: Csavarozott karosszériaelemek, ablakok (kivéve első szélvédő) anyaga változtatható. Fix karosszéria rész átalakítás csak abban az esetben engedélyezett, ha nem jár súlycsökkentéssel (pl.: Kadett GSI hátsó sárvédő ív felvágva, hogy a nagyobb kerék elférjen engedélyezett, ha nem műanyagból pótolják az átalakított részt). Amennyiben a vezető felőli ajtó váza könnyített, és az autóban nincs bukócső, akkor oldalmerevítés beépítése kötelező (oldalmerevítés az ajtóban vagy a karosszériában).
2012.05.26 09:00 zoza32 „
akkor idézném a versenykiírást:
„P” kategória:
Proto azaz prototípusok, nagyon könnyített karosszériával (plexi ablakokkal stb…) rendelkező autók
2012.05.26 08:07 Csuri „
Olvasd el mégegyszer a versenykiírást és meglátod hogy nem.
|
akkor idézném a versenykiírást:
„P” kategória:
Proto azaz prototípusok, nagyon könnyített karosszériával (plexi ablakokkal stb…) rendelkező autók
2012.05.26 08:07 Csuri „
Olvasd el mégegyszer a versenykiírást és meglátod hogy nem.
|
Olvasd el mégegyszer a versenykiírást és meglátod hogy nem.
|
Jó kis video,sok kameraállásból, Remélem legközelebb én is indulni tudok.(ha lesz saját kamerásom, esetleg átdobhatom a nyersanyagot, ha van kedved belevághatod azt is)
2012.05.21 18:03 ermex „
Így igaz hbandi, szerintem is jó verseny volt, köszönjük az élményt!
Vágtam egy kis mozit a versenyről: http://ermexrally.hu/index.php?option=com_seyret&Itemid=&task=videodirectlink&id=201
Jó nézelődést, üdv.
|
Na közben mégis megtaláltam az új forumot...
|
hát azt az új fórumot valamiért nem találom.
ugyhogy itt kérdezem: akkor ha jól értem, a plexi ablakos könnyített kocsik, mind a p(proto ) kategóriába kerülnek?
2012.05.24 18:58 Csuri „
Új fórum az SR SPORT Egyesület weboldalán!
Várjuk az Egyesülettel és Rendezvényeinkkel kapcsolatos észrevételeteket, hozzászólásotokat!
Akár már a vasárnapi Veszprém Szlalommal kapcsolatban is.
http://szlalomracing.atw.hu/
|
[535-516] [515-496] [495-476] [475-456] [455-436] [435-416] [415-396] [395-376] [375-356] [355-336] [335-316] [315-296] [295-276] [275-256] [255-236] [235-216] [215-196] [195-176] [175-156] [155-136] [135-116] [115-96] [95-76] [75-56] [55-36] [35-16] [15-1]
|