[535-516] [515-496] [495-476] [475-456] [455-436] [435-416] [415-396] [395-376] [375-356] [355-336] [335-316] [315-296] [295-276] [275-256] [255-236] [235-216] [215-196] [195-176] [175-156] [155-136] [135-116] [115-96] [95-76] [75-56] [55-36] [35-16] [15-1]
Üdv DSZK fele lenne kérdésem ?
Ha az autóban plexi -ből vannak az ablakok akkor már proto kategória ?
Kiirás szerint IGEN!!!!
|
Sziasztok! Lesz valahol szülői felelősségvállalási nyilatkozat ? /CAMPUS v. DSZK honlap/
|
Bocsi. Tényleg nem engedélyezett. Főleg Csuri segítségével készült a kiírás és ezt én néztem félre. :(
|
Szervusz Szaki. Mint a kiírásunkban is láthattad engedélyezett slick is R-ben. Ha meg gumi gond adódik akkor szívesen segítek. Szívesen viszek bárkinek gyenge de még nem szemét gumit AJÁNDÉKBA is. Jobb minőségeket is tudok aprópénzért. :) Na ez volt a reklám helye.
Bár az volt a cél hogy egységes legyen a kiírás az idő rövidsége miatt a Campuson nem volt megvalósítható. Többi versenyen a Dszk-s szabályzat lesz érvényes. Szóval ha tudok segíteni szóljatok.
Üdvözlettel Hegyi László
|
Sziasztok! Első sorban Hegyi Lacinak, és Szabó Árpádnak címezném a kérdést, de más válaszát is szívesen fogadom! A Campus kiírása szerint, ha nincs négy egyforma gumim, (kopott téliek, de más méretűek vannak) akkor ott "A" -2-be lennék besorolva, egyébként egy full "N"-s autóval! (anyagiak miatt most más gumim nincs, illetve slick, de az meg ugye "T" -s lenne a DSZK-ban, ellenben a Campus kiírása megengedi "N"-ben) Na akkor Campuson "A2"-ben, DSZK-ban meg "R2"-ben lennék értékelve a kopott nem slick, de más méretű gumival! Illetve ha felteszem a slicket, akkor "N2"-es a Campuson, de "T"-s a DSZK-ban??? Ez lehet csak nekem fura így? Mert itt akkor már nem csak a köbcenti szerint lenne eltérés a kategóriákban, hanem a széria-tuning kérdésben is! Egyébként a más méretű kopott, de nem versenygumikkal mentem eddig mindenhol "szériában"! Remélem érthető a kérdésem, de ha nem, szóljatok, és átfogalmazom! Előre is kösz! Szaki
|
Szervusz. Ha év közben leszel 17 akkor is Juniorban értékelünk. Sajna tényleg nem lehet minden atónak külön kat, Így is sok van, de szerintem nem kell félnie senkinek. Lesznek lassú illetve gyorsabb pályák is így mindenki egyenlő eséllyel indulhat.
|
Sziasztok!
Tudom, hogy nem lehet minden autónak külön kategóriát indítani, de szerintem a "T1"-ben elég sok különbség lesz az esélyek között. Egy kérdésem is van: Ha egy "junior" év közben betölti a 17-et, akkor utána maradhat a kategóriában? Mert ha nem, akkor ugye mincs értelme a bajnokságba nevezni.
2012.03.15 22:23 Cadilaci „
Sziasztok!
Kész a DSZK-s oldal Címe: http://dszkszlalom.5mp.eu Itt már elérhető a végleges kiírásunk a kategóriákkal.
Jelentkezés mostantól a dszk2012@gmail.com-on. Aki már nevezett annak a nevezése már él. Nem kell újra regisztrálnia.
ÉSZREVÉTELEKET MÉG MINDÍG VÁRUNK.
|
Sziasztok!
Kész a DSZK-s oldal Címe: http://dszkszlalom.5mp.eu Itt már elérhető a végleges kiírásunk a kategóriákkal.
Jelentkezés mostantól a dszk2012@gmail.com-on. Aki már nevezett annak a nevezése már él. Nem kell újra regisztrálnia.
ÉSZREVÉTELEKET MÉG MINDÍG VÁRUNK.
|
Sziasztok!
Lehet nevezni Campusra. Aki DSZK-s és szeretne indulni kérem mihamarabb nevezzen rá előnevezéssel. Bár ha valaki kicsúszik az időből annak a helyszínen biztosítunk erre lehetőséget. Nem kell izgulni. Minden Dszk-s rajthoz fog tudni állni.
Az új kiírás és a honlap címe holnap vagy legkésöbb pénteken felkerülhet ide vagy a fórumból linken át elérhető lesz.
Jó készülődést Lackó
|
Egy kis érdekesség, aki ráér:
http://simsporttv.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=22&Itemid=481
2 órától a Pécsi szlalomversenyt ismételjük meg (bár csak prológként egy rallysorozatban)
Nagyon érdekes, sok kategória, mégtöbb autó :)
|
Ja már látom van bent akkor benéztem...
|
CSAkkkéne a népnek hátsókerék kategória 1.6 alatt / felett ?! NANEMDE??? :D
|
az összevonást csak s-t kategóriában tudod megoldani mert a protot és a juniort hova sorolod ha nincs 3 induló
|
Igazatok van. Ezért került fel a kiírás hoghy még modosíthassunk rajta. Valószínű átvesszük az oszakos kategóriákat annyi különbséggel, hogy a t3 at összevonjuk a t4-gyel és az s3at az s4-gyel. Így lesz proto is. Minden esetben igaz az 5 indulo alatti létszámnál kategória összevonás várható
|
én inkább a t0 r0 kat helyett egy proto kategóriát csinálnék
|
Sziasztok!
A "T0" kategóriában a "Trabik Polákok és kisautók" mégis hátrányban lesznek.
A versenykiírás szerint ugyanis egy kategóriában lesznek a motorkerékpár motorral hajtott autókkal. Ezek között van pár, ami
1100 cm3 alatt van. Egy jól tuningolt Trabi motor hány lóerős 40-45? És hány lóerős egy 600-as vagy egy 1000-es motorkerékpár motor?
Szerintem itt elég nagy a hátrány.
Üdv.
2012.03.07 20:54 Cadilaci „
Indul még R0 és T0 kategória is 1100 ccm ig- Csak hogy a Trabik Polákok és kisautók ne legyenek hátrányban.
Junior pedig csak megfelelő, minimum 5 induló esetében lesz meghírdetve
|
serintem belesámít
Üdv.
|
Csak egy kérdés: Ha indulok az első két versenyen és csak a 3. on fizetem be a 3000.- et akkor az elő kettő eredménye belesámit az értékelésbe?
|
[535-516] [515-496] [495-476] [475-456] [455-436] [435-416] [415-396] [395-376] [375-356] [355-336] [335-316] [315-296] [295-276] [275-256] [255-236] [235-216] [215-196] [195-176] [175-156] [155-136] [135-116] [115-96] [95-76] [75-56] [55-36] [35-16] [15-1]
|