[535-516] [515-496] [495-476] [475-456] [455-436] [435-416] [415-396] [395-376] [375-356] [355-336] [335-316] [315-296] [295-276] [275-256] [255-236] [235-216] [215-196] [195-176] [175-156] [155-136] [135-116] [115-96] [95-76] [75-56] [55-36] [35-16] [15-1]
Sziasztok!
Idén is lesz Campus kupa mint az láthattátok. Most megpróbáljuk profibban csinálni, OSZAKOS időmérés lesz, hosszab körpálya és élményautóztatás csak szünetben lesz 10 perc. Maximum 80 nevezést tudunk majd elfogadni. Terveink szerint, 3 kör lesz és nagyon szeretnénk egy edzőt is de ahhoz még számolni kell, hogy hogy jövönk ki. Illetve a nevezési díj 5000 Ft+ biztosítás lesz.
Szeretnénk tényleg a tavaji hibánkból tanulni és idén is kiszolgálni titeket maximálásan.
Üdv Szabó Árpád, Borsfai Dávid
ui: Bárkinek bármi kérdése esetleg épitő jellegő ötlelte van a rendezvénnyle kapcsolatba jelentkezhet a 06 20 592 52 22 vagy a arpad.szabo@szengine.hu-ra írhat.
|
de igen, hiba javítva:) jó voksolást!
|
Veszprém Szlalomra nem lehet szavazni? Nekünk az tetszett!
|
Sziasztok , idén is várjuk a szavazatotokat a tavalyi év legjobb szlalom sorozatáról:) Február 10-ig szavazhattok a www.nyilasroka.gportal.hu oldalon.
|
Srácok az OSZAK-ban tevezik külön Trabant kategória indítását!Ez egy nagyon szép gesztus a kis DDR plasterbomber felé.De hogy ez elindúlhasson min 4-5 állandó nevezőt fel kéne mutatni.Mutassuk meg hogy van még kraft a kétütemben
|
Szia SanyiBácsi
Miből gondolod, hogy méggyorsabb lóverseny pályával kezdünk?
Nem FRT lesz!
HegCsi
|
Sziasztok!
Én megértem a H. Csabiékat nehéz úgy megszervezni egy sorozatot hogy mindenkinek jó legyen.
De az is igaz (én 2010ben kezdtem akkor 5 bevásárló-kocsis verseny volt, tavaly 1) nem véletlen hogy elfogytak a kiskategóriás autók, ez mind annak a következménye hogy áttértünk a gyors "lóverseny" pályákra. Most is mivel kezdődik a sorozat? mindjárt egy méggyorsabb lóverseny pályával!
Mindenkinek jó szervezést, jó versenyzést kivánok!
Üdv:Zelles Sándor
|
abarthpower! Szerintem, amit a másik weboldalon leírtál az jogos! Jobbak, kiegyenlítettebbek a technikásabb pályák! Minek majmolni a külföldieket, akik izomautókkal versenyeznek, és ha 3 bójánál több van lerakva, akkor már elvéreznek. Ha bójásabb pályák lennének akkor az 1100 még elég jó lenne.
|
Tervezett kategória határok az OSZAK-ban szerintetek?
0-1150
1151-1400
1401-2000
2001-
|
Kösz. Kár, pedig jó lenne 2 legyet ütni egy csapásra: jó verseny és néhány pont a bajnokságban - esetleg tapasztalatokat is szerezni
|
Sziasztok Sporttársak.
Mostani bejegyzésemmel elsősorban a versenyszervezők felé szeretnék egy kéréssel fordulni.
Amennyiben szeretnétek idén is a D.Sz.K sorozat versenyei közé tartozni, abban az esetben kérlek titeket, hogy jelezzétek ezt nekem a cadilaci@gmail.com email címen. Amennyiben az év elején sikerül egy megbízható csapattal leegyeztetni az éves progarmot abban az esetben készek vagyunk veletek együttműködve életre kelteni a 2013 as D.Sz.K sorozatot.
Segítségeteket előre is köszönöm. Lackó
|
Köszönjük Béla az elismerő szavakat!
A 2013-as évben nem tervezünk OSZAK futamot rendezni az anyagiak sajnos nem teszik lehetővé. A baleset-megelőzési napokkal egybekötött ügyességi versenyeken viszont szívesen látunk!
|
Veszprém szalom rendezők
Jó volt a 2012-es verseny. Mikorra tervezitek az idei OSzAK futamot?
Kösz
Béla
|
Sajnos technikai okokból (behalt a gépem) nem tudom frissíteni az oldalt, de tartsatok ki!
Hamarosan jönnek a 2013-as hírek!
Boldog, versenyekben gazdag új évet mindenkinek!
Reiner Erika
Dobos Tibor
|
Szeretetben gazdag békés karácsonyt mindenkinek.
|
Jöhetsz Bence te is. Lesz rá mód hogy indulj.
Pályarajzot ma egyeztettük jó lesz
|
Sziasztok!
A kanizsai versenykiírás szerint csak jogosítvánnyal rendelkező személyek indulhatnak, illetve a kategóriáknál sem szerepel Junior besorolás. Akkor nekünk marad a kamerázás?
Üdv: Mile Bence
|
[535-516] [515-496] [495-476] [475-456] [455-436] [435-416] [415-396] [395-376] [375-356] [355-336] [335-316] [315-296] [295-276] [275-256] [255-236] [235-216] [215-196] [195-176] [175-156] [155-136] [135-116] [115-96] [95-76] [75-56] [55-36] [35-16] [15-1]
|